Doradztwo

Umów się na spotkanie z naszym doradcą. Eksperci m.in. z marketingu, prawa czy finansów czekają na Twoje pytania.

Piotr Bucki
Komunikacja
0%
Budowanie marek
0%
Badania trendów
0%
Od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.
Marcin Potkański
Employer Branding
0%
Budowanie marki
0%
Kampanie reklamowe
0%
Człowiek od „marketingu i kawy”. Praktyk. Prezes Zarządu agencji Brandish oraz właściciel sieci kawiarni Mitte- chleb i kawa. Wykładowca z zakresu marketingu i PRu w Katedrze Zarządzania w Sporcie przy gdańskiej AWFiS. Wiedzę z zagadnień „zarządzania marką” wyniósł ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Realizował projekty dla Oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012™ w Gdańsku; Grant’s Whisky, Jim Beam, Grupa LOTOS S.A. i wielu innych. Marcin buduje silne marki (w tym marki pracodawcy), które osiągają przewagę konkurencyjną. Bazuje przy tym na własnych doświadczeniach biznesowych, zawsze mierzy efekty swojej pracy a jego pasja to stałe poszukiwanie inspiracji i dzielenie się wiedzą.
Artur Smolicki
E-marketing w firmie
0%
Strategia i działania SEM
0%
Optymalizacja konwersji
0%
Specjalista marketingu internetowego, pasjonat mediów społecznościowych oraz możliwości tworzenia biznesu w sieci. Od ponad 5 lat współpracujący z wieloma polskimi oraz światowymi markami budując ich wizerunek oraz doradzając w kwestii podejmowanych działań marketingowych. Analityk internetowy, skupiający się na efektywnym wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Ze szczególnym zainteresowaniem śledzi trendy zachodzące w sektorze MŚP oraz branży e-commerce.
Wojciech Drewczyński
Rozwój biznesu
0%
Zarządzanie projektami
0%
Lean Startup
0%
Przedsiębiorca, entuzjasta sztuki innowacji, Chief Innovation Officer w Black Pearls VC. Swoją karierę zawodową związał z branżą ICT, project managementem oraz startupami. Od 2008 roku kierował realizacją ponad 50 projektów, w tym kilku o wartości powyżej 1 mln PLN. W Black Pearls VC odpowiedzialny za kierowanie Biurem Projektów funduszu, współpracę ze startuprami i realizację programów akceleracyjnych dedykowanych dla projektów z sektora kosmicznego – Space3ac i POSITION. Twórca autorskiej metody prowadzenia burzy mózgów i generowania nowych pomysłów. Aktywnie zaangażowany w rozwój trójmiejskiego ekosystemu startupowego.
Marek Gawdzik
Strategia
0%
Komunikacja
0%
Business Develepement
0%
Od lat związany z polską sceną internetową, współtworzył sukces rynkowy Wirtualnej Polski jako menadżer do spraw komunikacji koordynujący prace kreatywne, kampanie reklamowe i architekturę media-planów. Prace jego zespołu były wielokrotnie wyróżniane i nagradzane na takich konkursach jak: Effie, Golden Arrow, Media Trendy, Webstar Creative. W latach 2013 – 2016 w TestMeToo.com odpowiedzialny za strategię, business development i prowadzenie spójnych działań komunikacyjnych. Aktualnie Chief Operations Officer w powołanym przez Natalię Hatalską infuture hatalska foresight institute, odpowiedzialny za strategię oraz business development.
Karolina Rychter
Planowanie podatkowe
0%
Audyty i ulgi podatkowe
0%
Zakładanie działalności
0%
Z doświadczenia wie jak ważne jest odpowiednie zaplanowanie funkcjonowania każdego podmiotu w sferze prawno-podatkowej. Nawet wybór odpowiedniej formy opodatkowania stanowi najprostszą metodę optymalizacji – zna ich więcej. Jej misją jest zapewnienie młodym przedsiębiorstwom dostępu do fachowej wiedzy podatkowej. Waga odpowiedniego planowania podatkowego jest bardzo wysoka. Jej celem jest, aby każda osoba rozpoczynająca działalność w jakiejkolwiek formie miała możliwość konsultacji ze specjalistą w tej dziedzinie.
Łukasz Murawski
Strategia komunikacji
0%
Copywriting
0%
Branding
0%
Z wykształcenia Psycholog społeczny. Od początku drogi zawodowej związany z marketingiem – specjalista w dziedzinie tworzenia wizerunku firmy i strategii komunikacji marki. W pracy z klientem zajmuje się głównie morfologią marki i tworzeniem wyróżniającego ją kodu genetycznego. Dzięki wysokiej wrażliwości oraz rozwiniętej empatii poznawczej, dysponuje umiejętnością holistycznego i nieszablonowego spojrzenia na komunikację, zarówno wizualną, jak i werbalną. Jako doradca podpowiada startupom jak zrealizować pomysł i stworzyć silną markę. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej. Współwłaściciel agencji reklamowej Studio 102. Prywatnie naiwny marzyciel, zafascynowany kulturą popularną, sztuką nowoczesną, użytecznością przedmiotów i nowymi technologiami.
Marcin Stępień
Prawa autorskie/własności
0%
Umowy i regulaminy
0%
Windykacja
0%
Prawnik z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Od wielu lat pomaga i doradza przedsiębiorcom i twórcom chronić ich dorobek intelektualny. Obecnie na stałe współpracuje z jedną z największych w Polsce firm budowlanych, doradzając m.in. przy negocjacji kontraktów i w działalności operacyjnej, oraz prowadząc spory sądowe i arbitrażowe.
Krzysztof Chomicz
Optymalizacja procesów
0%
Zarządzanie firmą
0%
Reorganizacja struktury firmy
0%
Z wykształcenia inżynier, posiada bogate doświadczenie biznesowe ugruntowane w praktyce (ponad 27 lat). Z dużym zaangażowaniem rozwiązuje trudne zadania związane z zarządzaniem działalnością i spółką. Pomaga zmieniać firmy w oparciu o obiektywne metody oceny procesów i wpływanie na ich jakość. Doświadczenie Krzysztofa Chomicza nabyte w trakcie pracy zawodowej pozwala na łatwe nawiązywanie kontaktów oraz na przekazywanie nabytej wiedzy i doświadczenia w sposób rzeczowy, a zarazem łatwo przyswajalny dla klienta. Posiadane referencje zaświadczają o skuteczności działań zmierzających do usprawnienia systemu zarządzania firmą poprzez tańsze, szybsze i bardziej efektywne działania.
Wojciech Juronc
Życie w Azji
0%
Negocjacje z Azjatami
0%
Szok kulturowy
0%
Współzałożyciel firmy Foodkrywcy.com i Poland by Locals. Od siedmiu lat w ruchu, zmienia miejsca zamieszkania i poznaje lokalne kultury Azji. Przez ponad 7 lat pracował i mieszkał za granicą (branża IT/Sprzedaż), w tym trzy lata w Azji. Odwiedził ponad 50 krajów świata. Brał udział w wielu negocjacjach biznesowych za granicą na poziomie CEO i ministerialnym. Szok kulturowy nie jest mu straszny. Miłośnik gór, zwłaszcza Bieszczad, ostatnio wędrował po bezdrożach północnego Iranu. Obecnie pomaga ludziom świadomie podróżować pisząc na blogu FB: @conscious.traveler oraz pisząc książki „Spotkania w Azji” i prowadząc warsztaty.
Maria Lachowicz
SCRUM
0%
KANBAN
0%
Zwinny zespół
0%
Szkolimy i wdrażamy metodyki zwinne (AGILE) – KANBAN, SCRUM. Diagnozujemy miejsca do usprawnień, a następnie razem z Klientem wdrażamy narzędzia, które będą realizowały jego cele biznesowe. Doradzamy i pomagamy w aspekcie jak stać się zwinną organizacją, z dojrzałymi, samoorganizującymi się zespołami. Wierzymy, ze co dwie głowy to nie jedna, dlatego na każdym spotkaniu/warsztacie macie do dyspozycji 2 trenerów! Dzięki naszej otwartości i doświadczeniu nie ma takiej kwestii której byśmy nie zaradzili.
Anna Austen – Palicka
Start-upy
0%
Przedsiębiorcy
0%
Prawo medyczne
0%
Od 2015 roku jestem wpisana na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Gdańsku pod numerem GD/GD/2721. Jako radca prawny udzielam profesjonalnego wsparcia w sprawach wymagających konsultacji ze specjalistą w dziedzinie prawa. Porad prawnych udzielam zarówno w sprawach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, jak również w kwestiach dotyczących życia prywatnego. Przyglądam się problemom i dobieram najbardziej optymalne rozwiązania prawne. Do każdej ze spraw, której prowadzenia się podejmuję przykładam się z należytą dokładnością, starannością i wnikliwością. Jednocześnie staram się, aby współpraca z Kancelarią opierała się na przejrzystych zasadach, wzajemnym zaufaniu i przebiegała w przyjemnej atmosferze. Wychodzę z założenia, że rolą radcy prawnego nie jest wyłącznie doraźna pomoc dla Klienta. Staram się zwracać uwagę nie tylko na zgodność z prawem zamierzonych działań klientów, którymi się opiekuję, ale także na konsekwencje, jakimi mogą skutkować określone działania lub zaniechania. Podstawowym narzędziem pozwalającym uniknąć wielu zagrożeń jest podnoszenie świadomości prawnej. Dlatego też oferuję szereg szkoleń z zakresu różnych zagadnień prawnych.
Jola Spodzieja
Rekrutacja
0%
Employer Branding
0%
Social Media
0%
HR-owiec z wieloletnim doświadczeniem, propagatorka dobrych praktyk, doświadczony Manager i strateg polityki personalnej, specjalizującej się w rekrutacjach oraz employer brandingu. Laureatka nagrody TOP HR MANAGER w 2016 roku, właścicielka agencji rekrutacyjnej bingo HR, której głównym celem jest znalezienie idealnego miejsca pracy dla kandydatów. Współtwórczyni spotkań trójmiejskiej branży HR-owej pod brandem share HR. Swoją wiedzą dzieli się na blogu pracownia HR.
Wojciech Plona
Budowanie i wdrażanie strategii
0%
Analizy rynku i konkurencji
0%
Zarządzanie projektami
0%
Doradca z zamiłowaniem do budowania i wdrażania strategii organizacji. W swojej pracy stawia na wysoką jakość usług, która przekłada się na realne efekty biznesowe Klienta. Posiada doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju przedsiębiorstw, analizach rynku i konkurencji, zarządzaniu projektami oraz procesami. W tym zakresie zrealizował ponad 60 projektów dla dużych przedsiębiorstw, MŚP oraz startupów, w następujących branżach: energetyka (energia elektryczna, gaz, ropa naftowa), przemysł stoczniowy, przemysł wydobywczy, edukacja, sport, nowe technologie, zdrowie i uroda.
Agnieszka Kminikowska
PR-kontakty z dziennikarzami
0%
Social media
0%
Branding i budowanie wizerunku
0%
PR-owiec z pasji i powołania. Buduje relacje z mediami i otoczeniem swoich klientów od 2003 roku, zajmując się public relations. Od 2008 r. prowadzi agencję enterPR, a także szkoli z zakresu PR, budowania wizerunku i kontaktów z mediami. Na swoim koncie ma działania public relations dla firm z niemal wszystkich branż, a także instytucji kulturalnych, organizacji pozarządowych. Pracowała też jako rzecznik prasowy i specjalista ds. public ralations gdańskich instytucji kulturalnych oraz przy festiwalach ogólnopolskich i międzynarodowych. Założycielka Towarzystwa Biznesowego Trójmiejskiego.
Daniel Konarzewski
Social Media
0%
Consulting biznesowy MŚP
0%
Public speaking
0%
Prowadzi agencję marketingu internetowego TopNow, zarządza projektami i świadczy usługi consultingowe. Specjalizuje się w Social Media Marketingu, public speaking, sprzedaży i zarządzaniu nią oraz budowaniu firmy i jej wizerunku. Pasja do powyższych powoduje, że bardzo często uczestniczy we wszystkich etapach planowania strategii marketingowych i sprzedażowych dla klientów. Dzięki temu jego wiedza jest aktualna i może lepiej przekazywać ją na doradztwach, szkoleniach, wykładach i konferencjach. Fascynuje się automatyzacją procesów i możliwościami wykorzystania jej w każdej dziedzinie biznesu, zwłaszcza w e-marketingu.
Adam Kucza
Finansowanie
0%
Prezentacje
0%
Plan działań
0%
Pracował w Warszawie, Brukseli, a ostatnio w Gdańsku; zawsze w międzynarodowym towarzystwie. Przez 10 lat prezentował spółki inwestorom w kraju i za granicą. Rozmawiał z bankami, plasował obligacje, poznał otoczenie giełdowe. Doświadczył na żywym organizmie amerykańskiego korpo, francuskiego stylu zarządzania, czeskich kolegów, mobilnego start-upu, unijnej biurokracji, ciśnienia z funduszu PE, uroków spółek skarbu państwa, NGO bez pieniędzy, ale z energią. Promował gry mobilne, w tym komórkowego Wiedźmina, zanim powstał pierwszy iPhone. Reklamował „drugie Heyah”, ale nie wyszło. Zarządzał 7-cyfrowym budżetem marketingu sportowego i PR. Tworzył nagradzane serwisy internetowe.
Ilość godzin Cena netto
1h 150zł